1. Aspecte generale
2. Prezentare
3. Responsabilul cu protecția datelor
4. Datele cu caracter personal
5. Stocarea datelor cu caracter personal
6. Temeiul legal al prelucrării
7. Ștergerea datelor cu caracter personal
8. Prelucrarea datelor în cazul accesării Ofertelor
9. Prelucrarea datelor în scopul promovării Ofertelor
10. Conexiuni cu alte website-uri
11. Utilizarea cookies
12. Înregistrarea unui cont de utilizator și plasarea comenzilor
13. Comunicarea
A. Contact
B. Newsletter
14. Documente și informații nesolicitate
15. Drepturile privind datele cu caracter personal
16. Informații suplimentare
1. Aspecte generale

Prin cele ce urmează vă explicăm Politica de Confidențialitate a Ofertelor noastre online, disponibilie pe site-ul https://scaunebirou.ro.
Prin ”Oferta” înțelegem activitatea noastră, care constă în comerțul electronic în principal cu scaune ergonomice, dar și cu piese de mobilier adiacente pentru birou sau pentru echiparea funcțională a unor spații, destinate publicul larg, consumatorilor și / sau clienților comerciali. Ofertele noastre nu sunt destinate contractării de către persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani.

2. Prezentare

Noi, ScauneBirou, adică societatea MG Professional Sales SRL, societate de drept român, cu sediul social în București, Sectorul 2, Str. Grigore C. Moisil nr. 8, bl. 9, scara F, parter, ap. 279, înregistrată în registrul comerțului cu nr. J40/20657/2007 și având cod unic de înregistrare 22679892, putem prelucra, în calitate de, după caz, operator, împuternicit sau operator asociat, datele dumneavoastră cu caracter personal, în calitate utilizator al Ofertelor noastre, în sensul reglementărilor privind protecția datelor.

Coordonatele noastre de contact:
București, sector 3,
Aleea Mizil nr. 28 – 36,
Tel: 0743 211 163
e-mail: office@scaunebirou.ro

ScauneBirou respectă confidențialitatea și va prelucra datele personale în condiții tehnice și organizatorice de securitate adecvată, potrivit Politicii de Prelucrare a Datelor, adoptată în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (”GDPR”).

Prin acest document dorim să vă informăm în legătură cu (i) categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm pentru Ofertele noastre online și offline, (ii) scopul prelucrării și (iii) temeiul legal al prelucrării.

3. Responsabilul cu protecția datelor

Puteți contacta persoana responsabilă cu protecția datelor la adresa office@scaunebirou.ro

4. Datele cu caracter personal

Sunt date cu caracter personal orice informație în legătură cu o persoană fizică identificată sau identificabilă. Este considerată persoană identificabilă dacă identificarea poate fi făcută direct sau indirect, în mod particular prin referire la un element de identificare, cum ar fi nume, prenume, număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale. Informațiile care nu pot fi asociate identității dumneavoastră (cum sunt numărul de vizualizări ale unei Oferte sau alte date statistice) nu sunt date cu caracter personal.

În principiu, puteți consulta Ofertele noastre fără divulgarea datelor cu caracter personal. Cu toate acestea, plasarea unei comenzi online – prin website sau prin e-mail – sau telefonic, crearea unui cont de utilizator pe website, utilizarea formularului de contact online sau abonarea la newsletter implică dezvăluirea de date cu caracter personal.

În general colectăm datele cu caracter personal direct de la persoanele vizate. Dacă datele dumneavoastră personale ne-au fost furnizate de către un terț sau au ajuns la noi dintr-o eroare, aveți la dispoziție toate remediile prevăzute de lege în acest scop, pentru ștergerea datelor, conform Secțiunii 15 Drepturile privind datele cu caracter personal.

5. Stocarea datelor cu caracter personal

Datele dumneavoastră sunt stocate prin mijloacele noastre, pe servere protejate special. Datele sunt protejate prin măsurile tehnice și organizatorice pe care le-am luat pentru a preveni pierderea, distrugerea, accesul, modificarea și difuzarea neautorizate. Accesul la datele dumneavoastră este permis numai unui număr limitat de persoane autorizate. Persoanele autorizate sunt responsabile de gestionarea tehnică, comercială sau operațională a serverelor și a activității.
Datele dumneavoastră care sunt transmise prin internet sunt criptate. Utilizăm certificat SSL (Eng. Secure Socket Layer) pentru transmiterea datelor.

6. Temeiul legal al prelucrării

Dacă obținem consimțământul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, articolul 6 alin. (1) lit. a) al GDPR servește drept temei legal pentru prelucrarea noastră.

Dacă prelucrăm datele cu caracter personal pentru că acestea ne sunt necesare executării unui contract sau într-un cadru cvasi – contractual (de ex. pentru a vă transmite o Ofertă personalizată, potrivit nevoilor dumneavoastră), atunci articolul 6 alin. (1) lit. b) din GDPR ne servește drept temei legal pentru prelucrarea datelor.

Dacă prelucrăm datele cu caracter personal pentru îndeplinirea unei obligații ce ne revine nouă, potrivit legii, atunci articolul 6 alin. (1) lit. c) din GDPR ne servește drept temei legal pentru astfel de prelucrări.

Articolul 6 alin. (1) lit. f) ne poate servi drept temei legal, dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a servi unui interes legitim al ScauneBirou sau al unui terț, numai în măsura în care interesele, drepturile și libertățile dumneavoastra fundamentale nu sunt afectate.

Prin această Politică de Prelucrare a Datelor, vă vom prezenta punctual care este temeiul nostru legal pentru fiecare dintre categoriile de date cu caracter personal prelucrate.

7. Ștergerea datelor cu caracter personal

În general ștergem datele cu caracter personal dacă acestea au fost prelucrate pentru un singur scop, care a fost atins. Cu toate acestea, anumite date cu caracter personal pot face obiectul unor obligații de păstrare pentru anumite perioade de timp, potrivit dispozițiilor legale aplicabile. ScauneBirou șterge sau blochează accesul asupra datelor cu caracter personal, în condiții de siguranță, până la împlinirea respectivelor perioade de timp.

8. Prelucrarea datelor în cazul accesării Ofertelor

La fiecare accesare a Ofertelor noastre, colectăm următoarele date cu privire la dispozitivul utilizat pentru accesare: dispozitivul utilizat, adresa IP, navigatorul web folosit și data și ora accesării. Colectăm informații privind Oferta vizualizată, versiunea navigatorului web, sistemul de operare și furnizorul serviciului de internet. Urmărim, de asemenea și site-urile din care ați fost redirecționat către Oferta respectivă.

Recurgem la astfel de prelucrări în sprijinul interesului nostru legitim, pentru a ne permite afișarea respectivelor pagini accesate, într-o manieră compatibilă cu dispozitivul pe care îl folosiți pentru accesare. Printre altele, prelucrăm aceste date în scopul reperării anumitor erori, cuantificării interesului generat de anumite Oferte și pentru a proceda la adaptarea sau îmbunătățirea Ofertelor. Acest scop este justificat de interesul nostru legitim, întemeiat legal pe prevederile Articolului 6 alin. (1) f) din GDPR.

Adresa IP nu este păstrată decât pe durata sesiunii și este ștearsă sau criptată la închiderea sesiunii. Toate datele prelucrate în acest scop sunt păstrate pentru durate limitate de timp.

9. Prelucrarea datelor în scopul promovării Ofertelor

SCAUNEBIROU își dorește să popularizeze în rândul publicului ideea adoptării unei poziții ergonomice în general și Ofertele sale în particular. În acest scop putem organiza campanii de promovare, loterii publicitare și concursuri.

Campaniile de promovare au ca obiectiv popularizarea Ofertelor noastre în rândul publicului. Acestea se pot desfășura periodic, în funcție de nevoia noastră de comunicare și de promovare. În cadrul acestor campanii prelucrăm date generice, care, în general, nu pot conduce la identificarea persoanelor. Acest scop este justificat de interesul nostru legitim, întemeiat legal pe Articolul 6 alin. (1) f) din GDPR.

10. Conexiuni cu alte website-uri

Pe website-ul nostru găsiți conexiuni cu rețelele de socializare Facebook, Instagram, Twitter și cu canalul nostru de comunicare video găzduit de YouTube. Accesarea acestor conexiuni vă conduce în afara website-ului. Politica noastră de prelucrare a datelor nu se aplică și acestor website-uri. Puteți găsi detalii privind politica de prelucrare a datelor pentru fiecare dintre aceste legături, la următoarele adrese:

Politica Meta de prelucrare a datelor pentru Instagram și Facebook, disponibilă la această adresă: http://www.facebook.com/policy.php
YouTube: https://policies.google.com/privacy
Twitter: https://help.twitter.com/ro/safety-and-security#ads-and-data-privacy

11. Utilizarea cookies

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Vă invităm să consultați politica noastră de cookies pentru exprimarea opțiunilor dumneavoastră.

12. Înregistrarea unui cont de utilizator și plasarea comenzilor

Site-ul nostru vă dă posibilitatea de a vă înregistra un cont de utilizator. În acest scop, vor fi completate căsuțele cu datele dumneavoastră cu caracter personal, precum numele, prenumele și adresa de e-mail. În acest context colectăm data și ora înregistrării și adresa IP.

Temeiul legal pentru prelucrarea acestor date este articolul 6 alin. (1) lit. a) din GDPR. Dacă utilizați contul astfel creat pentru acceptarea sau adaptarea uneia dintre Ofertele noastre la cerințele dumneavoastră, se generează un temei legal suplimentar al prelucrării, respectiv executarea obligațiilor rezultate dintr-un contract sau, după caz, îndeplinirea demersurilor necesare încheierii unui contract, la cererea persoanei vizate, adică temeiul legal al prelucrării este articolul 6 alin. (1) lit. b) din GDPR.

Înregistrarea contului de utilizator este o etapă premergătoare, necesară pentru executarea sau în vederea inițierii unei relații contractuale cu noi, pentru prestarea anumitor servicii de către noi.

Datele cu caracter personal dezvăluite în acest fel sunt prelucrate de noi pentru durata de timp necesară îndeplinirii contractului. Prelucrăm aceste date inclusiv pentru îndeplinirea unor obligații ulterioare îndeplinirii contractului, cum ar fi prestarea serviciilor post – vânzare sau îndeplinirea unor obligații comerciale sau fiscale, pentru perioada de timp prevăzută de lege. Termenul prevăzut de lege pentru păstrarea datelor prevăzute de legea fiscală este de 5 ani, începând cu anul următor celui în care prestațiile au fost efectuate.

În contextul executării obligațiilor sale contractuale și / sau post – contractuale, ScauneBirou prelucrează datele cu caracter personal în mod direct.

Pentru executarea obligațiilor contractuale care rezultă din acceptarea Ofertei noastre, lucrăm cu diferite societăți specializate în prestarea diferitelor servicii care alcătuiesc Oferta noastră sau conexe acesteia (astfel de servicii includ, dar nu se limitează la: procesarea plății, arhivarea documentelor, adresa de livrare,  etc.).

Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi online cu card (card bancar personal, în condiții de deplină securitate; plățile se realizează prin intermediul Netopia Payments).  Datele cu caracter personal transmise în vederea efectuării plății sunt supuse politicii de prelucrare a procesatorului, care poate fi consultată la acest link: https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţi neautorizați. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme în afara controlului nostru.

Supraveghem în permanență respectarea de către partenerii noștri a prevederilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal, cel puțin la un nivel egal cu al nostru. Datele personale pe care le dezvăluim acestora se limitează exclusiv la cele necesare prestării respectivului serviciu inclus în Oferta.

13. Comunicarea

Aveți posibilitatea de a ne contacta direct, folosind adresa indicată pe website sau numărul de telefon disponibile pe website. Pe de altă parte, ScauneBirou vă poate transmite, prin e-mail, informări prin newsletter-ul nostru la care aveți posibilitatea de a vă înscrie.

   A. Contact

Ne puteți contacta utilizând oricare din mijloacele de contact pe care le-am enunțat în partea introductivă a prezentei Politici sau la oricare din datele prezentate pe website, adică prin telefon, e-mail, poștă sau curier rapid. În acest context vom prelucra exclusiv datele personale aferente canalului de comunicare pe care îl alegeți dumneavoastră, respectiv: numărul de telefon, adresa de corespondență, adresa de e-mail, asociate numelui dumneavoastră.

Vom folosi datele cu caracter personal astfel colectate, exclusiv în scopul de a răspunde solicitării dumneavoastră sau pentru a remedia chestiunea supusă atenției noastre prin oricare dintre aceste mijloace.

Face excepție de la durata de prelucrare menționată mai sus, situația în care astfel de cereri crează obligații de natură comercială sau fiscală în sarcina noastră. În astfel de situații, datele cu caracter personal relevante pentru soluționarea cererii, vor fi păstrate cu respectarea termenelor legale aplicabile, dar nu mai mult de 3 (trei) ani de la data soluționării solicitării sau a reclamației.

Temeiul legal al prelucrării datelor cu caracter personal în cadrul comunicărilor cu noi îl constituie art. 6 alin. (1) lit. b) al GDPR.

  B. Newsletter

Prin înscrierea la comunicările de tip Newsletter, adresa dumneavoastră de e-mail va fi utilizată în scopul comunicărilor comerciale proprii, pentru o perioada de 5 ani de la data înregistrării. Comunicările noastre de acest tip nu vor fi personalizate sau individualizate.

Vă puteți dezabona de la astfel de comunicări cu caracter comercial, utilizând butonul ”dezabonare”, accesibil din fiecare dintre comunicările pe care le vom transmite. Accesarea opțiunii de dezabonare constituie retragerea valabilă și suficientă a consimțământului dumneavoastră.

14. Documente și informații nesolicitate

ScauneBirou poate primi documente sau informații pe care nu le-a solicitat în mod expres sau tacit persoanelor vizate, pentru diferite scopuri care nu fac parte din activitatea noastră sau care sunt adiacente activității noastre. Ne rezervăm dreptul de a nu da curs solicitărilor care exced

Ofertelor pe care noi le promovăm și / sau comercializăm ori pe care le intermediem.

În cazul în care alegem să nu dăm curs unei astfel de solicitări sau, dacă un posibil efort din partea noastră ar fi vădit neîntemeiat, datele cu caracter personal care vor intra în posesia noastră la inițiativa persoanei vizate, fără a fi solicitate de noi, vor fi șterse din toate mediile de stocare și o informare privind rezoluția de a nu da curs solicitării și privind ștergerea respectivelor date, va fi transmisă către persoana vizată.

Cu toate acestea, ScauneBirou poate prelucra date cu caracter personal sau chiar categorii speciale de date cu caracter personal, la cererea persoanei vizate și ca urmare a inițiativei persoanei vizate, în legătură directă cu una dintre Ofertele noastre, pentru a îndeplini un obiectiv al persoanei vizate. În acest scop, ScauneBirou va asigura măsuri tehnice și organizatorice adecvate nivelului de siguranță impus de categoriile de date prelucrate.

Datele cu caracter personal sau categoriile speciale de date cu caracter personal vor fi păstrate în evidențele noastre, pentru durate de timp diferite, după caz:
a. pentru perioada de timp necesară soluționării solicitării primite din partea persoanei vizate sau
b. pentru perioada de timp necesară îndeplinirii demersurilor pe care le implică obiectivele persoanei vizate care ne-au fost dezvăluite la data la care ne sunt încredințate respectivele date cu caracter personal și pot fi transmise în condiții de siguranță terților – contractanți ai ScauneBirou – care pot fi în măsură să soluționeze solicitarea primită din partea persoanei vizate, în niciun caz, durata de stocare a datelor respective, indiferent de mediul de stocare, nu va depăși trei (3) luni de la data la care ne-au fost încredințate respectivele date.

Datele cu caracter personal pe care nu le-am solicitat, dar pe care ScauneBirou decide să le întrebuințeze pentru a satisface un interes al persoanei vizate, vor fi, în funcție de mediul de stocare, șterse din evidențele noastre sau distruse, după cum urmează:
a. imediat de la primire, dacă solicitarea primită din partea persoanei vizate, în legătură cu care ne-au fost dezvăluite respectivele date cu caracter personal, este vădit neîntemeiată;
b. de îndată ce solicitarea persoanei vizate a fost soluționată;
c. în termen de cel mult trei (3) luni dacă demersurile inițiate la solicitarea persoanei vizate nu și-au putut atinge scopul.

15. Drepturile privind datele cu caracter personal

Potrivit GDPR, persoanele vizate dispun de mai multe drepturi. Dacă doriți să exercitați oricare re din aceste drepturi sau să oțineți informații suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați. Principalele drepturi ale persoanelor vizate sunt următoarele:

1. Dreptul de a fi informat înseamnă că sunteți informat în legătură cu scopul, mijloacele și durata prelucrării efectuate de noi asupra datelor dumneavoastră cu caracter personal. Prin prezenta Politică apreciem că am informat persoanele vizate în legătură cu prelucrările efectuate. Dacă nu vă considerați pe deplin informat prin publicarea acestei politici și informațiile furnizate, vă invităm să vă exercitați unul din drepturile de mai jos:

2. Dreptul de acces înseamnă ca aveți dreptul de a obține acces la datele cu caracter personal  prelucrate de noi și in legătură cu scopul, mijloacele și durata prelucrării. Pentru exercitarea acestui drept, vă recomandăm să completați cererea disponibilă aici: DESCĂRCARE ;

3. Dreptul de a rectifica datele vă permite să interveniți, în condițiile Articolului 16 din GDPR ori de câte ori datele dumneavoastră cu caracter personal prelucrate de noi sunt incorecte sau incomplete. Pentru exercitarea acestui drept, vă recomandăm să completați cererea disponibilă aici: DESCĂRCARE ;

4. Dreptul de a restrânge prelucrarea vă permite ca, în condițiile prevăzute de articolul 18 din GDPR, să ne puteți pretinde restrângerea prelucrării cu prire la anumite date cu caracter personal care vă privesc. Pentru exercitarea acestui drept, vă recomandăm să completați cererea disponibilă aici: DESCĂRCARE ;

5. Dreptul de a vă opune prelucrării vă dă posibilitatea de a vă opune prelucrării, ori de câte ori prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către noi se face având ca unic temei legal pentru prelucrarea respectivelor date, consimțământul dumneavoastră. Pentru exercitarea acestui drept, vă recomandăm că completați cererea disponibilă aici: DESCĂRCARE ;

6. Dreptul la portarea datelor se poate exercita numai în legătură cu datele cu caracter personal prelucrate prin mijloace automate și vă permite să primiți datele prelucrate de noi într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat. Pentru exercitarea acestui drept, vă recomandăm că completați cererea disponibilă aici: DESCĂRCARE ;

7. Dreptul la ștergerea datelor poate fi exercitat în limitele descrise de Articolul 17 al GDPR și vă permite să ne solicitați, în anumite condiții, să ștergem datele cu caracter personal care vă privesc. Pentru exercitarea acestui drept, vă recomandăm că completați cererea disponibilă aici: DESCĂRCARE .

16. Informații suplimentare

Suntem obligați să răspundem oricăreia dintre cererile dumneavoastră privind exercitarea unui drept, în termen de 30 de zile de la data primirii solicitării complete. În cazul în care nu ați primit un răspuns din partea noastră în acest termen, aveți dreptul de a vă adresa Autoritatea Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal:

www.dataprotection.ro
B-dul. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, București, România,
e-mail: anspdcp[at]dataprotection.ro
fax: +40318.059.602.

Ne rezervăm dreptul de a ne modifica, atunci când considerăm oportun sau legea ne impune, practicile de protecţie a datelor și de a actualiza și modifica Politica de prelucrare a datelor în orice moment. Această Politică de prelucrare a datelor este actualizată la data la care apare în partea superioară a documentului, iar versiunile anterioare sunt accesibile aici: DESCARCĂ.